Je browser is niet ondersteund door onze website, gelieve een upgrade te doen van de huidige versie van je browser.
Elk papieren document dat je per post aan je ziekenfonds bezorgt, moeten we kunnen identificeren. Hierop breng je dus altijd een kleefzegel aan. Ben je door je vooraad kleefzegels heen? Je kan ze op elk moment aanvragen.
Dankzij de klantgegevens op je kleefzegel kunnen we jouw dossier snel terugvinden.
Elk papieren document dat je per post aan je ziekenfonds bezorgt, moeten we kunnen identificeren. Hierop breng je dus altijd een klever aan.
Je hoeft geen kleefzegel aan te brengen op documenten die je ons online bezorgt via Mijn Helan of de Mijn Helan-App. Die kunnen we meteen identificeren dankzij je login.
Bestel je kleefbriefjes voor iemand anders en heb je geen toegang tot Mijn Helan? Neem dan contact met ons op.
Wacht je op een terugbetaling? Ontvang een melding bij elke terugbetaling. Activeer de melding via sms of e-mail in Mijn Helan.
Ben je door je voorraad kleefzegels heen? Je kunt ze op elk moment bijbestellen.
Binnen de 10 werkdagen zitten ze in je brievenbus.
Heb je meteen nieuwe kleefzegels nodig? Kies voor Mijn Helan, daar kan je ze zelf afdrukken.
Op een kleefzegel zie je verschillende gegevens staan:
Dringend kleefzegels nodig? Bestel nieuwe kleefzegels voor jezelf en je gezin via Mijn Helan, en druk ze meteen af!